miercuri, 4 martie 2009

Trimite FILM la 241

Nu din snobism, dar sunt total impotriva Miercuri de la Orange.
Jumatate de ora de stat la coada pentru bilet, locurile intotdeauna proaste (pt ca cheful de film vine deodata si nu apuci sa faci rezervare), rostirea codului de 2,3 ori pentru ca a fost introdus gresit, dar mai ales maaarea de oameni din sala.
Bineinteles ca majoritatea nu sunt nici pe departe cinefili sau macar sustinatori fanatici ai vreunui tip de pelicula/actor. Toata taranimea e miercurea la mall..ca deh, e GRATIS.

Dar anumite circumstante, mai mult sau mai putin delicate, m-au adus la Benjamin Button, miercuri la 22.30 in Plazza. Am ajuns la 22.29 asa ca am luat relativ usor biletele si locurile au fost ok. Eram convinsa ca cei 300 de spectactori din sala vor fi complet "vrajiti" de farmecul filmului si imi imaginam deja cum adrenalina prietenul meu iubit va creste brusc la auzul comentariilor "destepte" din sala.

Ei bine, n-a fost asa...si pe la mijlocul filmului (de care multi mi-au spus sa ma feresc pentru ca pare fara sfarsit) lumea era MUTA. 140 min in care nu s-au auzit decat fosniturile de la pungile de popcorn...

Mi-am amintit de toata povestea pentru ca astazi am primit follow-up de la 241 sa ma intrebe daca mi-a placut miercurea trecuta si sa ma invite si maine la cinema :)
Btw. GENIAL film...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa este... foarte foarte urat sa mergi miercurea la film. In sine si ideea de a promova filmul in general, CE GRESEALA NU?
"Taranimea" nu trebuie sa mearga la cinema!(cel putin nu cand esti tu acolo) :/ get a life, blogger