miercuri, 12 noiembrie 2008

The begining of my END

Prima raza de lumina, primul urlet, prima zi de gradinitia, prima zi de scoala, prima nota de 4, prima nota de 10 (sau invers), primul, primul sarut, prima data, prima masina, prima casa, prima slujba (sigur invers), primul animal, prima cazatura...am avut din toate cate o prima, ba chiar si o a doua, o a treia, o a nustiucata. Si totusi, desi am primit multe suturi in fund, n-am putut sa incep primul blog. De ce? Pentru ca simt ca nu am nimic de spus, sau ca ceea ce am eu de spus nu ar interesa the world wide w.
Ideea e ca a venit timpul sa-mi urmez instinctul de turma si sa get online. Ca sa va puteti face clar o idee si sa va ganditi de 2 ori inainte sa intrati data viitoare "tineti minte trei cuvinte..."

Nu stiu despre ce va fi blogul dar stiu sigur ce NU veti gasi aici: probleme politice, comentarii despre fotbal, critici la adresa altora (sper :) ), previziuni astronomice sau gastronomice (si totusi daca descopar ceva senzational de mancare o sa impartasesc), starea vremii sau stare financiara (a mea sau a lumii) si alte chestii de umplutura care ne fac viata atat de plina de aventura etcetera.

Hope u enjoy it...if not...who cares?

Niciun comentariu: